Wintertuinfestival 2008

Four Seasons
afbeelding van Four Seasons

Wintertuinfestival 2008

Vanaf vrijdag 21 november tot en met 29 November is er in Nijmegen (en Arnhem?) het wintertuinfestival.

Wie gaat hierheen en wil ons/mij op de hoogte houden hoe het was?
(Ik kan namelijk niet heengaan, hoe graag ik dat ook wil, wegens persoonlijke problemen)

Voor de liefhebbers, H.M. ´opent´ het festival!

Zie ook: www.wintertuin.nl

De werkelijkheid is toch veel erger dan alles wat je schrijft. Ik vergroot het niet uit. Als ik alles zou opschrijven, zou men zich afvragen of het wel waar is. — Arnon Grunberg

Manyang
afbeelding van Manyang

Meestal hoor ik dit soort dingen een week nadat het geweest is confused

Bedankt voor de link en ALS ik ga zal ik (kort) vertellen hoe het was. (Ik zou meer slagen onder de arm houden maar dan zou de zin te lang worden)

Four Seasons

@ Manyang

Graag gedaan en ik hoop echt dat je heengaat. Volgens mij is het zeker de moeite van het bezoeken waard IMHO.

De werkelijkheid is toch veel erger dan alles wat je schrijft. Ik vergroot het niet uit. Als ik alles zou opschrijven, zou men zich afvragen of het wel waar is. — Arnon Grunberg

marriejeanne

Waarom zeg je DIT er niet bij, FS! Dacht ik toch dat je met H.M. Hare Majesteit bedoelde!

"Volgende week vrijdag, 21 november, opent het Wintertuinfestival in de majestueuze Sint Stevenskerk in Nijmegen, met een bijzonder gesprek tussen schrijver HARRY MULISCH ... blablabla ... "

Dit is overmorgen!!!!

Gaan er nog Nijmegenaren of Wijchenaren bij wie ik achterop de fiets mag?

(Jongejongejonge, wat een consternatie ineens hier in H.M. - Huize Marriejeanne).

marriejeanne

En is die Robbert Dijkgraaf die met H.M. een gesprek zal voeren niet de man van Ondine?

Zjors
afbeelding van Zjors

Ik ga niet meer met je mee, want als jij HM ziet mogen de anderen al helemaal niet meer in zijn buurt komen cry baby

Ben er weer...

marriejeanne

Nou zeg ... frown (Hahahaha ... ik zit hier alweer verlekkerd te grinniken). Je hebt gelijk. Nou ja, dan moet ik alleen. Is misschien zelfs beter.

Moet ik weer een truc verzinnen om bij hem in de buurt te komen. Misschien ga ik als H.M. (Heilige Maagd) tussen het publiek zitten.

Four Seasons

laughing
wink

Four Seasons

Laat je nog even weten hoe het was, Marriejeanne? drooling unibrow

marriejeanne

Ja, als ik ga, wél, natuurlijk. Maar ik moet toch eens zien hoe ik dat inplan.

Manyang
afbeelding van Manyang

Ik kan vrijdag in ieder geval niet, we hadden al wat gepland. (Gelukkig heb ik iemand om me heen die dat soort dingen wel onthoud) sarcastic eye roll

Carduelis
afbeelding van Carduelis

Ja, dat is de man van, MJ. wink

Rêvez un impossible rêve.

Four Seasons

Voor alle duidelijkheid: Het gesprek tussen Harry Mulisch en Robbert Dijkgraaf begint op vrijdag om 20:00 uur

Hier volgt de link:
http://www.wintertuin.nl/?page_id=505

Ing
afbeelding van Ing

Fijn dat je me op dit topic attendeerde Four Seasons. Lijkt me bijzonder, ik wil wel gaan. Krijg jij het gepland, MJ?

If you don't want to know the answer, don't ask the question

http://ingedebie.nl

Four Seasons

Graag gedaan hoor Ing. nod

marriejeanne

Ing schreef:
Fijn dat je me op dit topic attendeerde Four Seasons. Lijkt me bijzonder, ik wil wel gaan. Krijg jij het gepland, MJ?

Als wij samen gaan, zeg ik geen 'nee'.

Ing
afbeelding van Ing

Ha, leuk! Ik zie net dat je gemaild hebt, als de kinderen in bed gemikt zijn, schrijf ik je terug.

marriejeanne

Ja, ik heb het gezien. We nemen contact op. Morgen.

Ik wacht nog heel even of iemand anders uit het noorden c.q. oosten graag meegaat naar Mulisch. Ik denk aan DJ? idea! smile

Ing
afbeelding van Ing

Op de site staat dat we kaarten moeten reserveren...

marriejeanne

Hoe groot is die kerk, Ing? (Ik denk dat wij er nog wel bij zullen passen?)

marriejeanne

Ja, nu is het bijna half negen en onze H.M. is ongetwijfeld in een buitengewoon interessant gesprek verwikkeld over God en duivel, in de kerk te Nijmegen, en Ing en ik zijn er niet bij.

Omdat het hier sneeuwde en hagelde en waaide en ik dacht: 'Ja, ik ben wel dol op Mulisch, maar doller op mijn kinderen, mijn auto en mezelf.' Dus ik bleef thuis.

Toevallig viel op hetzelfde moment de verwarming uit - wat je pas na enkele uren merkt - en moest ik ervoor zorgen dat het weer warm werd in huis.

Gelukkig zijn mijn zoons ook doller op mij en zichzelf dan op Mulisch, dus samen met de Nuon - waar we op dat moment ook heel erg dol op waren - is het gelukt, de boel weer op te stoken, hier.

Dit was het verslag van mijn avond met Mulisch.

Nu zag ik op tv een commercial over slakkengel, waarvan je huid heel lang heel jong blijft. De veroudering gaat dan met een slakkengangetje, zeg maar, en daar wilde ik dan vanavond maar een columnpje over schrijven, voor op mijn Hyves, maar ja, ik heb het nu alweer verklapt.

Het is weekend. Prettig weekend iedereen!

Four Seasons

Jammer Marriejeanne. Ik weet zeker dat je H.M zal ontmoeten als het zo moet zijn.

Prettig weekend!